Samba Running etsii uusia pelaajia

Laji on polku ja vuorijuoksu ja joukkueen kotipaikka on Helsinki. Joukkueeseen kuuluu 123 jäsentä ja kalenterissa on 2 tulevaa treeniä tai peliä.

Tule kokeilemaan polku- ja vuorijuoksua Suomen ensimmäisen polkujuoksuseuran kanssa! Harjoitukset sopivat kaikille jotka ovat kiinnostuneet tavoitteellisesta kuntoilusta luonnossa. Alla olevasta linkistä pääset tutustumaan lajiin viime kesän Trail Tour Finlandin osakilpailujen myötä https://www.youtube.com/channel/UCnGwSK0-DqW6igUNK4b__8w

Avoimiin harjoituksiin (vihreä tausta) voit liittyä vain kirjaamalla nimimerkkisi mukaan. Seuran jäseneksi pääset lähettämällä sähköpostia osoitteeseen sambarunning(miuku)gmail(piste)com. Lisätiedot vastauksena.

Tervetuloa mukaan poluille!

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin 3 tuntia sitten. Katso treeniajat joukkuekalenterista ja lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.
Samba Running: kokoonpano